Friday 18 November 2011

3HARI 2MALAM DI PULAU PANGKOR

Baru-baru nie aku sekali lagi berkesempatan bercuti dekat Pulau Pangkor..bukan ape,nie lah tempat percutian yang paling dekat dengan rumah aku selain dapat save budget..haha! Perjalanan dari jeti Lumut ke Pulau Pangkor mengambil masa kira-kira 20minit..sepanjang berada dekat sana banyaklah jugak tempat-tempat yang dapat aku melawat bersama tourist guide tak bergaji aku nie contohnya macam gambar-gambar dekat bawah..


:: jeti nie tak boleh masuk sebenarnya sebab pagar kat luar berkunci tapi member aku pandai2 bukak kunci tu so baru lah kitorang dapat masuk..



:: nie la kawasan menunggu boat persendirian..



:: sekitar jeti di Pangkor Island Beach Resort



:: pantai teluk nipah



:: kota belanda..cantik sangat susun bina binaan dekat situ..



:: kota belanda



:: gambar poyo aku..haha!




:: my bestfriend forever and ever..



:: agak-agak kalau terjun apa yang akan jadi..?



:: dalam kawasan  fu lin kong.



:: kawasan hadapan fu lin kong



:: time nak balik tiba-tiba terjumpa dengan pakcik nie sorang-sorang tengah pancing so ape lagi snap picture la..haha!


-memang seronok dapat jalan-jalan tengok tempat sendiri..next sem pergi holiday tempat laen la pulak..( macam banyak duet je kan,haha.. )


No comments:

Post a Comment