Friday 28 June 2013

Tiup Habuk

Hye! Rasanya dah lama jari ni tak menari-nari atas keyboard. Blog ni pun nampak dah macam bersawang. Tiup sikit. Fuuhhhh!~ Ok,dah kurang sikit habuk.

Takda apa pun sebenarnya nak tulis. Saja singgah jalan-jalan dekat sini. Yuhoo. Tapi harini aku rasa macam happy sikit sebab result operating management aku dapat A. Patut ke aku happy? Rasanya patut sebab tu usaha aku. Jangan salah sangka,aku bukan nak bangga tapi cuma nak bagitau je. Perkara yang happy-happy ni kene la berkongsikan. Haha!

Tapi malam ni aku sedikit sakit hati. Apasal Teduhan Kasih episode 25 dengan 26 tak boleh nak download ni. Aku nak tatap muka Ehsan sebelum tidur la oii. Cop! Esok kelas aku pukul 8pagi la. Masa untuk tidur sekarang. Selamat Malam sekalian manusia. :)


Flying kiss~

No comments:

Post a Comment