Saturday 16 February 2013

Kuala Lumpur,here I come!

Baru-baru ni sebelum balik Perak,aku berkesempatan berjalan-jalan sambil membeli belah ditempat orang. Selalu kalau turun KL,aku takkan singgah kemana sebab nak kejar bas. Tapi disebabkan haritu aku dapat tiket ke Perak pukul 7.30malam,why not aku berjalan kan? Lagipun aku sampai dekat Pekeliling pukul 10.45pagi. Takkan nak buang masa duduk dekat Pudu je. So,ni lah hasil perjalanan aku selama sehari suntuk sampai tersesat-sesat. Jeng jeng jeng..


At Masjid India. Sempat belek cari casing handphone baru.
 Ngee~

Sempat lagi snap gambar dekat kawasan yang dipenuhi manusia.


Beliau terlalu sibuk mencari baju sehingga tidak
perasan gambarnya telah berjaya dirakam lensa. Haha.



Cantik kan? Kita nak satu boleh tak? Hadiahkan lah. :D



Aasa jalan-jalan dekat Central Market or Pasar Seni,kita terjumpa gambar ni.
Uncle, U looks so sexy! Haha.



Pura-pura buat aksi cute. Agak annoying disitu.


1,2,3. Smile! :D
Cannot say anything. Just 'peace'



Happy Chinese New Year! Gong Xi Fa Cai!























No comments:

Post a Comment